Reklama pre každého

Reklama pre každého je projekt zameraný práve pre malých a stredných podnikateľov, kde sme sa snažili spojiť nízky rámec investícii s lokálnym a účinným záberom. Jedná sa o reklamné plochy priamo v nákupných centrách po území celého Slovenska. Do tohto projektu je zapojených 169 nákupných centier, kde si klienti môžu vybrať z množstva reklamných plôch od formátu A5, až do megaboardov na priečelí budov.

Primárnu časť reklamných plôch tvoria práve maloformáty umiestnené priamo v interiéroch nákupných centier, kde je vysoká koncentrácia zákazníkov, potencionálnych klientov pre reklamovaný produkt, či službu.

V období digitálnej generácie je hlavným úmyslom reklamnej kampane získať pozornosť eventuálneho klienta. Veľká časť populácie využíva digitálne media každodenne, avšak až 87% z používateľov využíva aj služby AdBlock aplikácii, vďaka čomu nieje možné sa dostať k možnosti získania ich pozornosti.

Outdoorová reklama pri cestách vo forme billboadrov, či megaboardov je určená prevažne pre väčšie spoločnosti, ktoré realizujú silnejšiu kampaň a dokážu vykryť investície na tieto plochy.

Zároveň táto reklama pri lokálnom využití sa nie vždy strafí účinku, keďže momentálne je pri slovenských cestách nadmerné zahustenie týchto plôch a práve vďaka tomu si koncový klient ťažšie zacieli požadovaný efekt.

Reklama má predsa upútať pozornosť jedinca, aby si niečo kúpil, alebo aby ho upozornila na niečo dôležité. Vodiča bilboard však smrteľne ohrozuje, lebo ak venuje vodič pozornosť vysmiatemu politikovi alebo sporo oblečenej slečne, nemôže sa plne venovať riadeniu motorového vozidla a môže spôsobiť dopravnú nehodu aj s následkom smrti“ tvrdí Karol Kleinmann, prezident Asociácie dopravných psychológov SR a vďaka viacerým skúsenostiam zo slovenských ciest môžeme s jeho vyjadrením iba súhlasiť.

Aktuálna doba priniesla aj záľubu množstva ľudí, nie len mladých, práve v trávení času v nákupných centrách, kde vyhľadávajú relax pri návšteve množstva obchodov, či kaviarní. Toto je ten moment, kedy bez stresu a časovej tiesni sa môžu kľudne venovať pozorovaniu okolia, vnímaniu podnetov, ktoré v štandardnom, stresovom živote prehliadajú.

Vďaka týmto všetkým vplyvom je práve projekt reklama pre každého dobrou investíciou pre malé spoločnosti, či živnostníkov, ktorí majú možnosť získať pri malých nákladoch vysoký účinok ich kampane.

Zaujali sme vás? Komentujte, pýtajte sa. Sme tu pre vás.

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok