Potrebujete kvalitnú prezentáciu na internete alebo organizujete firemnú party? Agentúry typu „ALL IN ONE“ sú tou správnou odpoveďou.
Byť videný je dôležité
Finančná kríza celosvetovo utlmila podiel výdavkov firiem na reklamu, marketing a elektronickú prezentáciu v rámci interných rozpočtov, napriek tomu však platí, že v pokrízovom období budú mať navrch práve tí, ktorí na týchto položkách v rozpočtoch šetrili najmenej. Jedno z najkomplexnejších firemných marketingových riešení je siahnuť po agentúre „ALL IN ONE“, teda systéme, ktorý znamená dodanie požadovaných reklamných, či prezentačných komunikačných platforiem „na kľúč“ presne podľa predstáv klienta.
Tvorba korporátnej identity, internetový obsah, či firemná party pre klientov a zamestnancov spolu súvisia omnoho viac, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať a preto siahnuť po jednej agentúre a nadviazať s ňou užšiu spoluprácu, znamená úsporu finančných prostriedkov v dlhodobom horizonte, nehovoriac o benefite, ktorým je možnosť získať solídneho partnera, schopného odhadnúť potreby klienta.
Komplexný prístup – ideálne riešenie
Korporátna identita určuje do veľkej miery vonkajšiu tvár spoločnosti, no bezprostredne je s ňou späté aj vnímanie „vlastnej“ značky samotnými zamestnancami. Zrozumiteľný a precízne vypracovaný design manuál tak významne ovplyvňuje komunikáciu spoločnosti navonok i dovnútra.
Byť videný na internete je dnes už úplná samozrejmosť a preto prichádzajú omnoho sofistikovanejšie a kreatívnejšie prístupy v rámci elektronickej prezentácie. Ideálny spôsob riešenia predstavujú spoločnosti, ktoré ponúkajú komplexný prístup pri tvorbe webových stránok zahŕňajúci úvodné konzultácie s klientom v samotných počiatkoch, cez predstavenie alternatívnych riešení predstáv klienta až po kvalitné finálne prevedenie.
Firemná party pre klientov a zamestnancov je dôležitým nástrojom rozvoja vnútropodnikovej kultúry a precízne zvládnutý event marketing spolu so spoľahlivým servisom v oblasti cateringu a hostessingu dokážu zvýšiť kvalitu značky ako takej a prispieť k jej pozitívnemu vnímaniu.
Vybrať si správne
Ako si však vybrať z množstva reklamných agentúr takú, ktorá bude spĺňať všetky tieto požiadavky? Azda najzákladnejšou radou je dať na referencie ľudí, ktorí majú s vami vybranou spoločnosťou skúsenosti, no ak to nie je možné, veľa napovie samotný prístup ku klientovi a dojem, ktorý zanechajú pri komunikácii s vami. „Profesionalitu v prístupe spozná aj laik, stačí sa jednoducho zamerať na zopár dôležitých maličkostí, ktoré napovedia mnoho o spoľahlivosti vybraného partnera,“ hovorí Miroslav Boldiš, riaditeľ reklamnej a marketingovej agentúry BP Promotion.
„Základom je nepochybne korektný prístup pri komunikácii s klientom, prezentácia predchádzajúcej práce, návrhy alternatív tak, aby zákazník mal jednoducho pocit, že si ho agentúra chce nevtieravým spôsobom získať. Niekomu sa môže zdať, že agentúra so širokým portfóliom činností od tvorby design manuálov, citylightov, bilboardov, internetových stránok až po organizáciu eventov, vzbudzuje podozrenie o kvalite takéhoto širokého spektra aktivít, pravdou však je, že takýto komplexný prístup je práve naopak veľkou devízou pre zákazníka, ktorý dostane všetko pod jednou strechou a navyše takpovediac s jednotným rukopisom,“ dopĺňa Boldiš.
Ak teda hľadáte riešenia pre svoj biznis založené na jednotnom prístupe s perspektívou zviditeľnenia značky a ušetrenia finančných prostriedkov, prístup „všetko v jednom“ by mohol byť tým správnym vyústením vašich snáh.