Neustále veľmi aktuálnou témou vo svete marketingu je rozhodovanie, ktorá cesta je výhodnejšia. E-mail marketing, alebo sociálne médá?
Všetky výskumy ukazujú že vyradenie email marketingu z aktivít by bola veľká chyba. Avšak sociálne médiá majú čoraz väčší zmysel a dosah v komunikácii s...
Celý článok
Každému je jasné, že z dlhodobého hľadiska investície do content marketingu, alebo teda obsahového marketingu, majú väčší zmysel a mnohonásobne vyššiu návratosť. Prečo ale tak veľa spoločností vynakladá mesačne prostriedky na PPC kampane?
V pripade PPC kampane je návratnosť takmer okamžitá. Malé...
Celý článok
Dni, kedy sa čas trávený na sociálnej sieti bral ako zabitý sú už dávno preč. Samozrejme záleží, akým spôsobom využívate svoj profil, ale vďaka veľkému nárastu užívateľov sa v rámci sociálnych sietí otvorili nové možnosti marketingových aktivít. Nie náhodou všetky spoločnosti investujú obrovské...
Celý článok
Jednou z prvých vecí, ktoré rieši každý podnikateľ pri zrode firmy sú práve reklamné predmety. Niečo, čo zákazníci budú mať v rukách, na očiach a čo im pripomenie tú konkrétnu značku. Samozrejmosťou pre veľké množstvo spoločností je firemné oblečenie, tričká, polokošele s potlačou, alebo akýkoľvek...
Celý článok
Pôvodne som sa tejto téme nechcel venovať, ale nedá mi to. V týchto dňoch som bol svedkom na sociálnej sieti dokonalého príkladu komunikácie a postoja k zákazníkom. Vyhľadávaný, nočný klub v centre hlavného mesta mal incident s návštevníkom. Presnejšie jeho statočná SBS služba nepustila zákazníka...
Celý článok
Základnou mojou vyhodou, ale aj prekliatím je nenásytnosť. Po vedomostiach, ale asi hlavne po dobrom jedle ( vlastne akomkoľvek jedle ). Nedávno som sa zaregistroval na gastro portál, kde mám možnosť sledovať zaujímavosti z rôznych kuchýň a priznám sa, celkom sa mi to páči a zaujíma ma to. Aspoň...
Celý článok
S príchodom nového roka nastáva obdobie, kedy je potrebné si sadnúť nad všetky minuloročné výstupy dát, zozbietať dostupné údaje o vykonanej práci a urobiť si podrobnú analýzu úspechov, aj neúspechov v budovaní svojej značky. Vďaka takýmto analýzam je každý podnikateľ schopný sa kvalitnejšie...
Celý článok
Prevádzkujete svoje podnikanie a máte pocit, že potrebujete originálnu prezentáciu pre klientov, ktorá ich zaujme a pritiahne k Vám?
Uvažujete nad vlastnou web stránkou, ale nie ste skúsený web developer a vlastne iba na internetovom vyhľadávači ste si našli prevádzkovateľov "free...
Celý článok
Reklama pre každého je projekt zameraný práve pre malých a stredných podnikateľov, kde sme sa snažili spojiť nízky rámec investícii s lokálnym a účinným záberom. Jedná sa o reklamné plochy priamo v nákupných centrách po území celého Slovenska. Do tohto projektu je zapojených 169 nákupných centier,...
Celý článok
Oba spôsoby prezentácie môžu byť správne. Skôr ako sa pustíte do niektorej z nich, mali by ste si určiť svoje ciele, ktoré chcete dosiahnuť.
PPC kampaň
Najrýchlejší spôsob ako sa dostať do vyhľadávania pre zákazníkov. Platíte iba za realizovaný klik, potenciálny zákazník je okamžite u vás a môže...
Celý článok